2015. május 7., csütörtök

Pár szóban a jó cupcake papírról

Sokan feleslegesnek tartják, én egyenesen imádom:-) Szerintem ha már szépen díszített cupcaket készítünk akkor egy jól megválaszott cupcake kapszli, papír elengedhetetlen, hogy teljes legyen, lehessen a kép.
Ha nagyon nincs színes, mintás cupcake kapszlid akkor legalább használj fehéret. Nem lesz túl szép sütés után, de legalább nem pucéran adod oda a szépen díszített cupcakeket.
A jó cupcake kapszli megratja a színét, nem zsírosodik át. Na igen! Itt jön be a képbe az olcsó vagy a drága kapszlit vegyem!!!
Az olcsó kapszlik nem túl jó minőségűek, sütés közben sok elveszti a színét, és átnedvesedve nem túl szép látvány.
Én vegyesen használok papírokat, így van tapasztalat. Ha az olcsóbbat használod akkor duplán tegyél a muffin formába, így nem ázik át és szépen mutat a papír is.
A jó minőségűekből leég 1 db a muffin fomába, megtartja a színét és nem is nedvesedik át.
Ha van rá lehetőségünk keressük a zsírpapíros változatot, az biztosan nem nedvesedik át, ebből kevés van és elég drágák:-(

Alapvetően tehát mindegyik kapszli alkalmas a sütésre, de más végeredményt adnak.
Én teszteltem vajjal és olajjal is, vagyis a tésztákat vegyesen készítettem el. Az olcsó mindkető esetben átnedvesedett:-( Véletlenül tettem az egyik formába duplán a papírt, na az szép maradt:-)
Átmeneti megoldás lehet, ha sima fehér kapszlit teszünk a díszített kapszliba és abba kanalazzuk a cupcake masszát.

Ejtsünk pár szót a cupcake gallérokról is.
Ebben sütni egyáltalán nem lehet, csak és kizárólag utólagos díszítéshez használható. Anyaguk vastag papír, olykor féynes változatban isk apható. Formájuk sokféle lehte, csipkés, kerítés, szívecskés....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Affilate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...