2014. július 31., csütörtök

Házi, FEHÉR zselatinos FONDANT készítése képekben

Már jó ideje szemeztem a házi FONDANT receptekkel de elképzelésem sem volt, hogy melyik miért jó. Mályvacukros, zselatinos....
Ma jött el a nagy nap, hogy kipróbáljam! :-)
A zselatinos házi fondant receptjét probáltam meg elkészíteni és komoylan mondom élvezet volt!
Igazi sikerélmény!:-)
Én annyiban változtattam az eredeti recepten, hogy a vaj, margarin helyett CRISCO növényi margarint kevertem bele.
Szép fehér lett, nem az a sárgás színű massza.
Ízesítettem aromával is bár nem hinném, hogy tortát fogok vele bevonni, a SugraFlair ételfestékpaszták, festékek házi fondantos tesztjéhez fogom használni az ipari mennyiségű fondantomat:-)
Az eredeti recept: / a glazurShop FB oldalán is olvasható/

KATTINTS a TELJES RECEPTÉRT és KÉPES segítségért!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Affilate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...